نام انواع عطر و ادکلن – اصطلاحات رايج روي جعبه و شيشه عطر به چه معناست؟

نام انواع عطر و ادکلن – اصطلاحات رايج روي جعبه و شيشه عطر به چه معناست؟

انواع عطر و دانستن نام انواع عطر و ادکلن و اصطلاحات مربوط به عطر هنگام خريد عطر و خريد ادکلن از فروشگاهها مانند يک کتابچه راهنما عمل ميکند.

انواع عطر و نام انواع عطر از جستجوهاي مکرر در گوگل است. شما هم هنگام خريد عطر يا جستجوي آنلاين در اينترنت با کلماتي در اسامي عطرها مواجه شده باشيد که به نظر در اسم چند عطر ديگر قبلا آن را مشاهده کرده ايد. و هم براي دانستن علت کاربرد آن کنجکاو شده باشيد و هم دوست داشته باشيد معناي آن ها را بدانيد.

هر زمان که قصد خريد انواع عطر  داريم، بعد از تعريف بوي مورد نظرمان به فروشنده، از او مي‌خواهيم عطري را پيشنهاد کند که ماندگاري بالايي داشته باشد و حداقل به ميزان هزينه‌اي که براي آن در نظر مي‌گيريم، بتوانيم از رايحه خوشش لذت ببريم. خريد عطر مي‌تواند با اصول و ترفندهايي همراه باشد که در انتخاب يک عطر مناسب تأثيرگذار است. با وجود اينکه شرط اول انتخاب عطر براي هر فردي بوي آن است، ولي مسائل ديگري از قبيل قيمت عطر و ماندگاري آن هم به نوبه خود از اهميت بالايي برخوردار است. براي اينکه بتوانيد انتخاب صحيحي داشته باشيد و با آگاهي به مغازه و فروشگاه فروش عطر روانه شويد، لازم است اطلاعاتي در زمينه انواع عطر  به دست آوريد

گاهي اوقات هم اين کلمات و تشابهات اسمي که در انواع عطر و ادکلن بر روي جعبه و شيشه ديده ميشود  شما را سر در گم  ميکند مخصوصا وقتي که مي بينيد ظاهر برخي عطرها خيلي به هم شبيه هستند. اينجاست که دوست داريد تا بفهميد چه منطقي پشت اسم گذاري عطرها و برخي اصطلاحات عطر  بين کمپاني هاي توليد عطر رايج است.

واقعيت امر اين است که اين اسامي با منطق استفاده مي شود. و معاني به خصوصي دارد که دانستن آن شما را در انتخاب عطر دلخواهتان کمک مي کند. همينطور وقتي که روي جعبه يا شيشه ي عطرها کلماتي را مشاهده مي کنيد که هم زياد تکرار مي شوند و هم براي شما نا مانوس هستند.حتي وقتي که ميخواهيد اسم عطر خود را به سايرين بگوييد با اين مشکل مواجه هستيد که ذکر اين کلمات ضروري است يا خير. در ضمن خيلي بيشتر دلتان مي خواهد که وقتي آن را براي ديگران بازگو مي کنيد استرس غلط تلفظ کردن آن را نداشته باشيد.

ما در نوشته پيش رو دانستن نام انواع عطر به زبان فرانسه و ايتاليايي و انگليسي را براي شما تا حدودي حل کرده ايم. شما با خواندن اين مقاله ديگر به سادگي مي توانيد عطرهاي گوناگون را با تلفظ صحيح بخوانيد، با اصطلاحات عطر ها آشنا شويد و به طور کامل اسم آن را با معاني درست اين اصطلاحات درک کرده و تلفظ کنيد. و متوجه تفاوت دقيق عطرهاي گوناگون با اسم هاي مشابه شده و آن ها به راحتي تلفظ هم بکنيد.

انواع عطر | نام انواع عطر

انواع عطر | نام انواع عطر

به تصوير بالا با دقت توجه کنيد. روي جعبه و شيشه عطر معمولا نام و اطلاعات کلي عطر ذکر ميشود در حالي که در پشت جعبه معمولا اطلاعات مربوط به محتويات و شرکت سازنده و بارکد آورده ميشود. زير جعبه معمولا جاي مختص بچ کد و بارکد محصول است و اطلاعات دقيقي از سال ساخت به شما ميدهد.

نام انواع ادکلن – اصطلاحات رايج روي جعبه و شيشه عطر

Pour (تلفظ فرانسوي: پووغ)
به زبان فرانسوي حرف اضافه به معناي ” براي” مي باشد.

Homme (تلفظ فرانسوي: اوم)
به زبان فرانسوي به معناي ” مرد” مي باشد. بر اين اساس ترکيب Pour Homme که روي عطرهاي مردانه زياد ديده مي شود به معني ” براي مرد” مي باشد. مثال: azzaro pour homme

Femme (تلفظ: فم)
به زبان فرانسوي به معناي ” زن” مي باشد. بر اين اساس ترکيب Pour femme که روي عطرهاي زنانه زياد ديده مي شود، به معني ” براي زن” مي باشد.

Uomo (تلفظ ايتاليايي: اوومّو)
به زبان ايتاليايي به معناي ” مرد” مي باشد.

Donna (تلفظ ايتاليايي: دُنّا)
به زبان ايتاليايي  به معناي ” زن” مي باشد. مثال: valentino uomo ,valentino donna

Eau (تلفظ:  O)
به زبان فرانوسوي به معناي ” آب” مي باشد. وقتي در اسم يک عطر اين کلمه به صورت تنها استفاده شود، به معني ملايم تر بودن آن عطر به نسبت سري هاي قبلي آن است. توجه به اين نکته مهم است که چنانچه بدين صورت ذکر شود ” Eau de Toilette”  يا ” Eau de Parfum” معني متفاوتي دارد. و نشان دهنده استانداردي از غلظت روغن عصاره ي عطر يا همان Essential oil مي باشد.

L’Eau (تلفظ: لُ)
وقتي کلمه ي Eau همراه با پيشوند L همراه باشد.معرفه مي شود. در حقيقت کارکرد “L ” قبل کلمه در زبان فرانسه مانند کاربرد “The” در زبان انگليسي است. اما علت اصلي استفاده از اين پيشوند در اسم برخي از عطرها تاکيد روي آن است.

Cologne
اسم شهري در آلمان است. و جايي که اولين عطر به صورت صنعتي و مدرن امروزي در آن توليد شده. که به مرور زمان به مترادفي براي کلمه ي عطر به معناي امروزي تبديل شده است.(در امريکا به عطر مردانه گفته ميشود) اگر روي شيشه ي عطر خود اين کلمه را به صورت تنها ديديد، به معني عطر مي باشد.

برخي سازنده ها نسخه کلون يا به صورت عاميانه کلوژن محصول خود را توليد ميکنند که معمولا بهترين رايحه در نسخه کلون وجود دارد به طور مثال گرلن ايده ال مردانه کلون.

Eau de Cologne
وقتي روي شيشه ي عطر اين عبارت را ديديد به معناي غلظت کمتر روغن عطر کمتر از Eau de Toilette مي باشد. و حدودا بين ? تا ? درصد است.

Fraiche (تلفظ به فرانسوي: ف غِيش)
به زبان فرانسوي به معناي تازه مي باشد. عطرهايي که اين کلمه در اسم آن ها هست داراي رايحه اي خنک مي باشند و حس تازگي و طراوت ايجاد مي کنند.

Eau Fraiche (تلفظ به فرانسوي: اُ ف غِيش)
به زبان فرانسوي به معناي آب تازه است. هنگامي که اين ترکيب را در اسم عطر مشاهده کرديد، به اين معناست که غلظت روغن عطر در آن از حالت Eau de Toilette کمتر است.

Toilette (تلفظ: تويلت)
به فرانسوي به معناي توالت (دستشويي) يا هر آنچه به تميزي برگردد مي باشد. البته ترکيب اين کلمه با Eau de معني کاملا متفاوتي را ايجاد مي کند. و آن عطر است. عطري که غلظت روغن عطر يا Essential oil  در آن بين ? تا ? درصد مي باشد.

EDT
مخفف کلمه ي Eau de Toilette مي باشد.

Parfum  (تلفظ: پاغفوم)
اين کلمه معادل فرانسوي Perfume و به معناي عطر است. وقتي روي شيشه ي يا جعبه ي عطر به تنهايي اين کلمه را مشاهده کرديد به اين معناست که غلظت ماده ي عطري يا Essential oil در آن عطر بيشترين ميزان ممکن يعني بين ?? تا ?? درصد مي باشد.

Eau de Parfum (اُ دُ پاغفوم)
هنگامي که روي شيشه با ترکيب Eau de parfum مواجه شديد. يعني غلظت ماده عطري يا همان Essential Oil  در عطر بين ? تا ?? درصد است.

EDP
مخفف کلمه ي Eau de Parfum مي باشد.

Le Parfum (تلفظ به فرانسوي: لِ پاغفوم)
به همان معناي Eue de Parfume  مي باشد. اين ترکيب در اسم عطر استفاده مي شود. Le  که در ابتدا آماده نقش The را در انگليسي دارد. و کلمه را معرفه مي کند. تاکيد در اينگونه عطرها بروي Eau de Parfum  بودن آن ها به نسبت مدل هاي قبلي است.

Elixir (تلفظ فرانسوي: اليکسيغ)
به فرانسوي و انگليسي به معناي اکسير است. ولي در اسم عطرها وقتي استفاده مي شود به اين معني است که غلظت روغن عطر در آن عطر از مدل هاي قبلي خود بيشتر است. و از غلظت معمول Eau de Parfum هم کمي بيشتر مي باشد.

Intense (تلفظ فرانسوي: آنتُنس- تلفظ انگليسي: اينتنس)
در هر دو زبان به معناي شديد مي باشد. هنگامي که اين کلمه در اسم عطر به کار مي رود به معني شدت بيشتر بوي آن عطر نسبت به مدل هاي قبلي است. و به اين معناست که اين عطر از مدل هاي قبلي خود ماندگاري و قدرت بيشتري در پخش بو دارد.

Extreme (تلفظ فرانسوي: اکستغِم – تلفظ انگليسي: اکستريم)
به هر دو زبان انگليسي و فرانسوي به معناي مفرظ و نهايت يک چيز مي باشد. در اسم گذاري يک عطر اشاره به شدت بالاي رايحه و غلظت بالاتر روغن عطر به علاوه استفاده از نت هاي با بوي سنگين تر در عطر مي باشد. Extreme به نسبت Intense درجه ي بالاتري از شدت رايحه ي عطر مي باشد.

Supreme (تلفظ انگليسي: سوپريم. تلفظ فرانسوي: سوپغِم)
به فرانسوي به همان معناي مفرط مي باشد. و تقريبا مترادف با  Extremeاست.

Absolute  (تلفظ به انگيسي: ابسُلوت)
به انگليسي به معناي مطلق مي باشد. در عطرهايي  هم که اين کلمه در اسم آن ها استفاده شده يعني، اين مدل شدت رايحه اي بسيار بيشتر از مدل هاي قبلي خود دارد.

انواع ادکلن با توجه وندهاي آنها:

انواع عطر با توجه وندهاي آنها: نکته قابل توجه اين است که هنگامي که اين کلمات (Intense, Extreme, Supreme, Absolute, Absolu)  در اسم عطر استفاده ميشود، رايحه ي عطر نيز به نسبت مدهاي قبلي خود تغيير کرده است و از نت هاي متفاوتي هرچند با اشتراک با مدل قبلي در آن استفاده شده است و بوي يکساني با مدلهاي قبل خود نخواهند داشت. هرچند که رايحه ي شبيه مدل هاي قبلي است.مثلا عطر ليليوم ابسولو

Absolu  (تلفظ به فرانسوي: ابسُلو)
مترادف فرانسوي کلمه ي”Absolute  ” مي باشد.

Floz  يا  .FL. Oz
واحد قديمي و سنتي سنجش مايعات يا همان اونس. معادل ????? ميليمتر مکعب. يا تقريبا همان ?? ميل است. روي شيشه هاي عطر اين واحد همراه با عدد درج شده است که همان حجم دقيق عطر است.

UAE (تلفظ: يو- اِي- اي)
مخفف شده ي Arabic Emirates  United به معني امارات متحده ي عربيه مي باشد. اگر زير شيشه ي عطر اين اسم را ديديد، به اين معني است که اين عطر وارد امارات شده و از آن جا خريداري شده است. لازم به ذکر است که اين مطلب دليلي بر فيک بودن عطر نيست.

Edition
نسخه هاي اصلاح شده ي عطر با تغييرات مورد نظر. مثلا برخي تغييرات در رايحه يا بسته بندي و…  که در اسم عطر اين کلمه استفاده شده و شيشه ي عطرهم تغييراتي به نسبت مدل هاي قبلي خود در بسته بندي و شيشه ي عطر خواهد داشت.

Limited edition(ليميتد اديشن)
محصولاتي که به صورت مقطعي و محدود توليد مي شوند. که معمولا هم به زودي ناموجود خواهند شد. علت اين امر محدود بودن مواد اوليه ي توليد آن عطر است. و به همين خاطر امکان توليد آن عطر در بلند مدت براي سال هاي سال وجود ندارد. در اينگونه عطرها در از اين کلمه استفاده مي شود.

Vol

اصطلاحا به معناي حجم روي شيشه ي عطر مي باشد.

Aqua – Acqua – Aqva (تلفظ: آکوآ)
هر سه به معناي آب يا آبي مي باشد. عطرهايي که يکي از اين کلمات در اسم آنان وجود دارد يعني نت هاي آبي يا دريايي در آن غالب است. اين عطرها خنک مي باشند. مانند Bvlgari Aqva Pour Homme که به معناي عطر بولگاري آبي براي مردان مي باشد.

نکته: اختلاف در نوشتار اين سه کلمه به اين دلايل مي باشد:

Aqua: نوشتار زبان انگليسي اين کلمه است.

Acqua: نوشتار زبان اسپانيولي اين کلمه است.

Aqva: نوشتار خاص برند بولگاري است.

Oud (تلفظ: اوود)
به معناي چوب عود مي باشد. وقتي در اسم عطر اين کلمه به کار مي رود يعني ترکيب غالب رايحه ي عطر عود است.

Amber
به معناي کهربا مي باشد. صمغي که پس از سالها تبديل به سنگ شده است و بوي سنگين و خاصي دارد. وقتي در اسم يک عطر اين کلمه به کار مي رود يعني بوي غالب آن عطر از کهرباست.

Bois (تلفظ فرانسوي: بوآ)
به فرانسوي به معناي چوب مي باشد. عطرهايي که در اسم آن ها از اين کلمه استفاده شده. به اين معني است که اين عطر بوي چوبي دارد.

Vetiver (تلفظ به فرانسوي: وِتيوِغ)
به فرانسوي اسم گياه خس خس مي باشد. خس خس گياهي علفي با ريشه هاي کلفت و زخيم است. بوي چوبي و علفي خنک و خاکي دارد و کمي هم بوي مشک مي دهد. در عطرسازي کاربرد فراوان دارد. به خصوص در عطرهاي لاکچري. عطرهايي که اين کلمه در اسم آن ها وجود دارد، داراي بوي غالب خس خس مي باشد.

Musk (تلفظ به انگليسي: ماسک)
به انگليسي و فرانسوي (Musc) به معناي مشک مي باشد. بوي گرم و شيرين و خاص که از بدن آهوي ختني گرفته مي شود. البته مدل هاي مصنوعي آن بيشتر در صنعت عطرسازي استفاده مي شود. هنگامي که اين کلمه در اسم عطر به کار برده شود به اين معني است که اين عطر بوي غالب مشک دارد.

Tobacco (تلفظ به انگليسي: توباکو)
به انگليسي به معني تنباکو مي باشد. عطرهايي که اين کلمه در اسم آن ها ديده مي شود به اين معني است که بوي غالب آن ها تنباکو مي باشد.

Vanilla (تلفظ به انگليسي: وِنِلا)
به انگليسي و فرانسوي به معناي وانيل مي باشد. بوي آشناي شيريني ها. که رايحه ي شيرين و گرم گل وانيل است. عطرهايي که در آن اين کلمه استفاده شده داراي بوي غالب وانيل مي باشند.

Bouquet (تلفظ به فرانسوي: بوکّه – تلفظ به انگليسي: بووکِي)
به فرانسوي و انگليسي به معناي” دسته گل” مي باشد. هنگامي که اين کلمه در اسم عطر استفاده مي شود به اين معناست که رايحه ي عطر ترکيبي از بوي گل هاست.

Essence ( تلفظ به انگليسي: اِسِنس)
به معناي عصاره يا همان اسانس مي باشد. کاربرد آن در اسم عطرها به اين معني است که مواد اوليه ي عطر بيشتر طبيعي است.

Pure (تلفظ به انگليسي: پيور)
به انگليسي به معناي خالص مي باشد. استفاده ي آن در اسم برخي ها بيشتر حالت تجاري دارد. و بيان اين مطلب است که عطر از مواد اوليه ي درجه يک و با کيفيت تهيه شده است.

noir (تلفظ فرانسوي: نواغ)
به فرانسوي يعني سياه. اما هنگام استفاده در اسم گذاري عطرها، به معني وجود تلخي در رايحه ي عطر مي باشد.

Tendre (تلفظ به فرانسوي: تُندغ)
به فرانسوي به معناي لطيف و حساس مي باشد. هنگامي که اين کلمه به اسم عطر اضافه مي شود، معمولا دو معني دارد . يا اينکه عطر به نسبت مدل هاي قبلي خود داراي بويي لطيف تر مي باشد . يا اين که داراي بويي شيرين تر و دوست داشتني تر است. اين تفاوت در بوي عطر است . نه لزوما در غلظت ماده عطري.

Eau Tendre (تلفظ به فرانسوي: اُ تُندغ)
همان طور که بيان شد. Eau به معناي آب مي باشد و وقتي در صنعت عطر با چيزي ترکيب مي شود به معناي ملايم تر شدن و کمتر شدن غلظت ماده ي عطري مي باشد. با توجه به اين نکته، Eau Tender يعني هم عطر ملايم ترشده است. و هم داراي رايحه ي لطيف تر يا شيرين تر و دوست داشتني تري نسبت به مدل هاي قبلي مي باشد.

Prive (تلفظ به فرانسوي: پغيوه)
به فرانسوي به معناي خاص و اختصاصي مي باشد. استفاده از آن در اسم عطرها کاربرد تجاري دارد. و به ممتاز بودن و خاص بودن عطر اشاره مي کند.

Sensual (تلفظ به انگليسي: سنشوال)
به انگليسي به معني برانگيزاننده و تحريک کننده است. استفاده از آن در اسامي عطر ها هم اشاره به هوس انگيز و تحريک کننده بودن بوي عطر دارد.

Nuit (تلفظ فرانسوي: نويي، nooyee)
به فرانسوي به معناي شب مي باشد. عطرهاي که در اسم آن ها اين کلمه استفاده شده است. رايحه اي به نسبت مجلسي دارند و براي استفاده در شب طراحي شده اند.

منبع:

https://liliome.ir

 

برچسب ها: نام,انواع,عطر,و,ادکلن,,اصطلاحات,رایج,روی,جعبه,و,شیشه,عطر,به,چه,معناست؟,
[ جمعه 21 خرداد 1400 ] [ 12:19 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

6 دليل داغ بودن بدنه يخچال و راه هاي برطرف کردن عيب

نمايندگي قطعات يخچال ال جي – اگر به بدنه و پشت يخچال دست زده باشيد متوجه گرماي آن شده ايد. اين پديده تا حد زيادي امري طبيعي است. اما گاهي اين گرما خيلي بيش لز حد معمول است. تا جايي که به داغي مي رسد و مايه نگراني مي شود.

چاره چيست؟ مشکل از کجاست ؟ براي پيشگيري از داغي بيش از حد يخچال چه بايد کرد؟

با ما همراه باشيد.

انباشته کردن بيش از حد داخل يخچال

سيستم عملکرد تمام يخچال ها تقريبا به يک گونه است. گرماي هوا و مواد داخل يخچال را مي گيرند و به ما هواي سرد تحويل مي دهند.

اگر داخل يخچال را از مواد غذايي انباشته کنيد عملا داريد کندانسور را وادار مي کنيد براي سرد کردن اين مواد کار بيشتري انجام داده و داغ کند. اين گرما از طريق لوله هاي مربوطه که در بدنه و پشت يخچال قرار دارند دفع مي شود.

زياد باز و بسته کردن در يخچال

باز و بسته کردن بيش از حد در يخچال هم مثل همان پر کردن يخچال است. وقتي يخچال زياد و براي طولاني مدت باز مي شود هواي سرد آن به بيرون منتقل شده و هواي سرد جايگزين آن مي شود. باز هم روز از نو و روزي از نو.

کندانسور و کار زياد و از طرف ديگر داغ کردن يخچال.

بسته بودن محيط اطراف يخچال

يخچال بايد از پشت و از طرفين فضاي کافي براي تهويه داشته باشد. اين فضاي کافي براي اين است که گرماي کندانسور و لوله هاي آن تهويه شود.

در  يخچال هاي قديمي ، گرما بيشتر از پشت و در يخچال هاي جديد بيشتر از طرفين تهويه مي شود. اين موضوع را به خوبي در نظر داشته باشيد.

غذاي داغ داخل يخچال ممنوع

قرار دادن غذاي داغ در داخل يخچال و فريزر آن علاوه بر آن که براي سلامتي مضر است زحمت کندانسور را براي خنک کردن محتويات داخل يخچال بسيار زياد مي کند.

https://chu-reyes.blogbright.net/8-nkhth-dr-mwrd-hfzt-z-ykhchl-w-twl-mr-an

کار بيشتر مساوي است با داغ کردن بيشتر.

در واقع گرمايي که از بدنه يخچال خارج مي شود همان گرمايي است که از هوا و اجسام داخل يخچال گرفته شده و به بيرون ارسال مي شود.

پس به احترام سلامتي خود و يخچال خود از قرار دادن مواد و ظروف داغ در يخچال خودداري نماييد.

نمايندگي قطعات يخچال ال جي

کثيفي کندانسور يخچال

در يخچال هايي که ساليان سال کار کرده اند معمولا يک لايه ضخيم گرد غبار روي کندانسور آن ايجاد مي شود . اين لايه مانع خنک شدن صحيح کندانسور مي شود.

تميز کردن اين لايه مي تواند کمک زيادي براي جلوگيري از داغي بيش از حد کندانسور شود.

خرابي فن خنک کننده

اگر همه موارد فوق را بررسي کرديد و به نتيجه نرسيديد وقت آن است که نگاهي به فن خنک کننده بيندازيد. توصيه مي کنيم اگر مهارت فني لازم را نداريد از يک تعميرکار ماهر کمک بگيريد.   

منبع :  hamilg.com

 

برچسب ها: 6,دلیل,داغ,بودن,بدنه,یخچال,و,راه,های,برطرف,کردن,عیب,
[ جمعه 21 خرداد 1400 ] [ 8:48 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

پردانلودترين برنامه هاي سال 2021 معرفي شدند؛ تلگرام و تيک تاک در صدر

پردانلودترين برنامه هاي سال 2021 معرفي شدند؛ تلگرام و تيک تاک در صدر

اخبار اپليکيشن‌ها

 

بر اساس گزارشي که SensorTower از آمار دانلود برنامه‌ها و بازي‌هاي موبايلي ارائه کرده، تلگرام پردانلودترين اپليکيشن غيربازي در سال 2021 بوده است. براساس اين گزارش، پيام رسان تلگرام در ماه ژانويه بيش از 63 ميليون بار نصب شده که 3.8 برابر بيشتر از مدت مشابه سال گذشته است. رشد تلگرام بيش از همه به کشورهاي هند و اندونزي مربوط مي‌شود؛ جايي که تقريباً 24 درصد از نصب‌هاي جديد متعلق به هند و 10 درصد نيز متعلق به اندونزي است. با ديجي رو همراه باشيد.

رشد تلگرام به لطف بروزرساني جنجالي واتساپ

پس از تلگرام، يک پيام رسان ديگر به نام تيک تاک با 62 ميليون نصب در مکان دوم قرار گرفته است. 17 درصد از نصب‌هاي جديد اين برنامه توسط کاربران چيني بوده، در حالي که 10 درصد از دانلودها نيز از ايالات متحده انجام شده است. شايان ذکر است تيک تاک در حالي موفق به ثبت 62 ميليون دانلود شده که همچنان در يکي از بزرگ‌ترين بازارهاي جهان يعني هند ممنوع است.

بيشتر بخوانيد: خريد دوربين مدار بسته    قيمت دوربين مدار بسته

در جايگاه سوم از ليست پردانلودترين برنامه‌هاي غيربازي، باز هم يک پيام رسان و اين بار سيگنال قرار گرفته است. همان‌طور که احتمالاً در جريان هستيد، رشد چشمگير تعداد دانلودهاي تلگرام و سيگنال بيش از هر چيز به بروزرساني قوانين حريم خصوصي واتساپ و مهاجرات کاربران اين پلتفرم مربوط مي‌شود.

پس از اين برنامه‌ها، اپ‌هاي متعلق به فيسبوک يعني پيام رسان فيسبوک و واتساپ به ترتيب چهارم و پنجم هستند. جالب اينجاست که يک برنامه شبيه تيک تاک با نام MX TakaTak موفق شده رتبه چهارم را در فروشگاه گوگل پلي از آن خود کند. در ادامه مي‌توانيد ليست کامل برنامه‌هاي پردانلود مارکت‌هاي مختلف را مشاهده کنيد:

بنا به دلايلي که ذکر کرديم، رشد تلگرام و سيگنال طي ماه گذشته اصلاً تعجب آور نيست. با اين اوصاف، جالب خواهد بود که ببينيم آيا سرعت رشد اين پيام رسان‌ها در ماه‌هاي آينده نيز حفظ خواهد شد يا خير. نظر شما چيست؟ آيا مهاجرت کاربران به اين دو پيام رسان همچنان ادامه خواهد داشت يا واتساپ مي‌تواند کاربرانش را به ماندن در پلتفرم خود مجاب کند؟ نظرات خود را از طريق بخش کامنت‌ها با ما در ميان بگذاريد.

بيشتر بخوانيد: هايک ويژن  نصب دوربين مداربسته

 

 

 

برچسب ها: پردانلودترین,برنامه,های,سال,2021,معرفی,شدند؛,تلگرام,و,تیک,تاک,در,صدر,
[ چهارشنبه 12 خرداد 1400 ] [ 7:11 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

از زعفران و قيمت آن در نقاط مختلف دنيا چه مي دانيد؟

از زعفران و قيمت آن در نقاط مختلف دنيا چه مي دانيد؟

زعفران به عنوان گرانترين گياه در دنيا شناخته و از آن به عنوان طلاي قرمز ياد مي شود، در طبيعت از گياه کروکوس ساتيووس و در فصل پاييز بدست مي آيد. در دوران باستان يوناني ها و رومي ها از زعفران به عنوان ماده خوشبو کننده استفاده ميکردند و در صده ي ???? در چين از آن به عنوان دارو کمک ميگرفتند. اين گياه زماني که عده اي از جمعيت کليسايي پروتستان به آمريکا مهاجرت کردند به آنجا برده و در ساحل شرقي کشت داده شد است.

زعفران چيست ؟

زعفران رشته ها (پرچم هاي) گل گياه کروکوس است که که رنگي طلايي داشته و از خشک شدن اين رشته ها حاصل ميشود که نحوه خشک کردن آنها تا حد زيادي در ميزان رنگ دهي رشته ها موثر است. توصيف عطر و طعم زعفران کار بسياري دشواري است و عده اي عطر آن را چوب مانند و طعمش را در برخي از غذاها شيرين، ولي به طور کلي زعفران طيف وسيعي از بو ها و طعم ها را در خود جاي داده است و شايد يکي از عوامل خاص بودن اين ادويه همين موضوع باشد.

به طور کلي نظر هاي زيادي درباره گرانترين ادويه موجود در جهان وجود دارد، به طور مثال يک نوع‌ ادويه تند که محصول آن در اتريش کشت ميشود فلفل پرويان است که با نام چاپريتا شناخته ميشود، اين فلفل به ازاي هر کيلوگرم ?? هزار دلار قيمت گذاري ميشود و همينطور ادويه هايي همچون هل، وانيل، دارچين و زرد چوبه جزء گرانترين ها محسوب شده، اما‌با اين حال کارشناسان اهل فن زعفران را بسيار ارزشمند تر از ساير گياهان و ادويه ها ميدانند. بر اساس قيمت هاي ثبت شده در بازار هاي جهاني قيمت هر کيلو زعفران حدود???? دلار آمريکا قيمت گذاري شده است و اين موضوع تا حد زيادي به نوع زعفران و خواستگاه آن بستگي دارد. براي خريد زعفران بدون واسطه و با کيفيت به صفحه لينک شده مراجعه کنيد.

براي کساني که ممکن است اطلاعات چنداني راجع به اين طلاي قرمز نداشته باشند بايد اين نکته را يادآور شد که قيمت گذاري بر روي زعفران، تنها بر روي رشته هاي آن است و ديگر محصولات حاصل از آن مانند روغن و پودر زعفران قيمت هايي غير واقعي يا فرعي نسبت به زعفران دارند. و به طور کلي شما در هر جايي با قيمت زعفران برخورد کرديد اين قيمت ها مربوط به رشته هاي زعفران است و به طور کلي به شما توصيه ميکينم که از خريد محصولات جانبي زعفران خودداري کنيد زيرا تشخيص اصلي و تقلبي بودن مواد موجود در اين محصولات کار بسيار دشواري است. زعفران، يکي از سوغات مشهد مقدس است که در کنار زرشک، نبات و ديگر ادويه ها در اين شهر مقدس به وفور يافت مي شود.

قسمت هاي مختلف گل گياه کروکوس براي موارد غذايي و پزشکي مورد استفاده قرار ميگيرد اما مهم‌ ترين بخش آن پرچم اين گل ميباشد. اولين قدم در برداشت زعفران کاشتن پياز آن در اواخر جولاي يا مرداد ماه تا اواخر آگوست يا شهريور ماه است، و زمان گل دهي و برداشت محصول از اواخر مهرماه يا نوامبر تا اواخر آبان ماه است. همه ي اين زمان ها بسته به نوع آب و هوا و زميني که محصول در آن کشت ميشود متغير است.قسمت بالاي رشته ها يا پرچم گل کروکوس سرگل نام دارد که زعفران خالص نيز ميتوان آنرا نام گذاري کرد و بيشترين ميزان رنگ دهي در اين قسمت از رشته ها وجود دارد. از قسمت بالاي رشته ها تا قسمت سفيد رنگ پوشال نام دارد که شامل رشته ي زعفران به علاوه ? تا ? ميلي متر از خامه ي گل را نيز در بر ميگيرد. قسمت بعدي نگين نام دارد که همان پوشال است ولي با ظاهري ضخيم تر نسبت به پوشال و همچنين از نظر زيبايي همينطور عطر و طعم بيشتري نيز دارا ميباشد. شما مي توانيد با مراجعه به صفحه قيمت زعفران بهرامن ، قيمت بروز اين ادويه را بدست آوريد.

استفاده هاي مختلف از زعفران در ميزان و نوع استفاده از آن در کشور هاي مختلف متفاوت است و واحد اندازه‌ گيري آن مثقال و گرم و در بعضي از کشور ها مانند انگلستان اونس ميباشد که هر اونس برابر ??.?? گرم است.

قيمت زعفران نگين در کشور هاي مختلف به شرح زير است ؛

ايران به ازاي هر گرم ? تا ?.? يورو

هند به ازاي هر گرم ?.? تا ? يورو

ايالات متحده آمريکا به ازاي هر گرم? تا ?.? يورو

کانادا به ازاي هر گرم ? تا ?.? يورو

اروپا کشور هاي همچون اسپانيا ايتاليا و آلمان به ازاي هر گرم ? تا ? يورو

بريتانياي کبير به ازاي هر گرم ? تا ? يورو

امارت متحده عربي به ازاي هر گرم ?.? تا ?.? يورو

چين به ازاي هر گرم ? تا ?.? يورو

ترکيه به ازاي هر گرم ?.??تا ?.? يورو

اين قيمت ها در سال ???? ميلادي به ثبت رسيده است.

همانطور که مشخص است قيمت بالاي اين طلاي قرمز است که در زير به چرايي آن ميپردازيم؛

همانطور که در بالا شرح داده شد زعفران تنها در زمان مشخص ?? تا ?? روزه قابل برداشت است که اين زمان محدود باعث خاص بودن و به طبع افزايش قيمت اين ادويه کمک ميکند.

از همين رو تمام کساني که به نوعي درگير با اين صنعت هستند بعد از اتمام فصل برداشت ميبايست تا سال بعد براي برداشت دوباره محصولات صبر کنند.

همچنين در زمين‌هايي که زعفران کاشت و برداشت ميشود نمي توان در ساير فصول سال گياه ديگري را کاشت و از آن بهره برد.

تک تک گل هاي زعفران بايد به وسيله انسان و دست و همچنين با دقت بسيار بالا برداشت شود تا کيفيت زعفران حفظ شود.

تنها از هر ساقه و پياز زعفران دو تا سه گل زعفران رشد ميکند.

کارگراني که هنگام برداشت در زمين ها کار ميکنند بايد با ظرافت خاصي اقدام به برداشت گل ها کنند.

همچنين هنگام جداسازي رشته هاي زعفران از گل آن، بايد با دقت زيادي اين کار صورت بگيرد که همه اين موارد حوصله و زمان زياد و همچنين مهارت هاي منحصر به فرد خود را طلب ميکند

هر گل زعفران تنها ? رشته يا پرچم قرمز رنگ ميدهد که اين موضوع سبب ميشود هزاران گل براي مقدار قابل عرضه اي از زعفران چيده شود

بعد از جدا سازي رشته ها نيز به طور مجدد رشته ها را مورد بررسي قرار ميدهند تا قسمت هاي مختلف رشته ها را جدا کنند که هر کدام براي بخش خاصي دسته بندي ميشوند.

در آخر نيز همه‌رشته هاي جدا شده و تقسيم بندي شده بر اساس نوع آنها بايد طي يکسري از فرايند هاي حساس با دقت در محيطي تاريک خشک شوند.

و اينکه چه شما به ميزان ?? گرم زعفران چه ? کيلوگرم زعفران در اختيار داشته باشيد بايد همه ي مراحل بالا را به دقت و با حوصله تمام انجام دهيد.

منبع : الف

 

 

برچسب ها: از,زعفران,و,قیمت,آن,در,نقاط,مختلف,دنیا,چه,می,دانید؟,
[ جمعه 17 ارديبهشت 1400 ] [ 17:38 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

روغنهاي ضروري خالص براي هميشه

روغنهاي ضروري خالص براي هميشه

 

ما در سراسر جهان به دنبال خالص ترين روغنهاي اساسي براي ايجاد رنگي هماهنگ هستيم که احساس سلامتي ، قدرت و نشاط را تقويت کند. براي تسکين ، تسکين و تقويت روغن اسانس براي هميشه پيدا خواهيد کرد. اين گروه از روغنهاي منحصر به فرد و 100? طبيعي حاوي اسيدهاي آمينه ضروري هستند که در بدن توليد نمي شوند و مي توانند از طريق پوست و مشعل جذب شوند. روغنهاي اساسي را براي يک تجربه متفاوت براي هر پنج حس انتخاب کنيد.

از اين روغن ها مي توان در مواردي استفاده کرد که بعضي اوقات آنها را نشان مي دهد:

در ماساژ درماني ، آرامش ، شل شدن مفصل و درد موضعي استفاده مي شود

به بهبود قضاوت درد در زنان کمک کنيد

روغن معطر فوراورا

از طريق استنشاق بسيار آرامش بخش است.

ترکيبات

محصول "Forever Comfort Oil" ترکيبي کاملاً متعادل از گياهان خالص زمستانه ايتريوم ، الوندين ، ??اوکاليپتوس ، گشنيز ، روغن زيتون ، رزماري ، بابونه ، نعناع ، ريحان و پونه کوهي است که مخصوص افزايش تعادل و آرامش در انسان جمع آوري مي شود. بوده است. اند

 

ساير ترکيبات

Galteria Procambines (Wintergreen) ، Alvandwal Hybrid (اسطوخودوس) ، اکاليپتوس ، نعناع ، رزماري ، رزماري ، عصاره سديم گشنيز (گشنيز) ، بنزين ، بنزين تيموس (نعناع کوهي).

 

روش استفاده

محصول را به ناحيه مورد نظر بماليد. فقط براي اهداف موضوعي استفاده مي شود.

 

هر يک از روغنهاي اساسي Flying Living متشکل از روغنهاي خوراکي است که براي دستيابي به حداکثر اثر با دقت انتخاب شده اند. اين روغن را از بهترين منابع در سراسر جهان انتخاب کنيد ، يکي از انتخاب هاي خود را انتخاب کنيد و آن را با بهترين روش ترکيب کنيد تا يک معجون بسيار موثر و کارآمد ايجاد کنيد.

 

Forever Comfort Oil روغن هاي گياهي خالص توليد مي کند که با دقت و بهترين منبع از فرانسه ، روسيه ، چين ، ايالات متحده ، مصر و اسپانيا تهيه مي شود.

محصول "Forever Comfort Oil" ترکيبي کاملاً متعادل از خالص ترين گياهان زمستانه ، اسطوخودوس ، اکاليپتوس ، گشنيز ، روغن زيتون ، رزماري ، بابونه ، نعناع ، ريحان است که به طور ويژه براي افزايش و آرامش مناسب جمع آوري شده و ترکيب مي شود.

روغن Forever Comfort: 100? خالص - 100? راحتي

توضيحات محصول:

 

محصول را به ناحيه مورد نظر بماليد. فقط براي استفاده موضعي

مواد تشکيل دهنده: گالتريا پروکامبين (سبز سبز) ، ترکيبي اسطوخودوس (اسطوخودوس) ، اکاليپتوس ، نعناع فلفلي (رزماري) ، رزماري (رزماري) ، گشنيز (زحل) روغن زحل (Xenosum) ، روغن کپيتوس تيموس (پونه کوهي).

هر بسته حاوي: 0.33 اونس ، 10 ميلي ليتر است

خالص ترين گياهان زمستانه ، اسطوخودوس ، اکاليپتوس ، گشنيز ، روغن زيتون ، رزماري ، بابونه ، نعناع ، ريحان و پونه کوهي

روغن هاي گياهي از گياهان فرانسه ، چين ، روسيه ، ايالات متحده آمريکا

 

 

برچسب ها: روغنهای,ضروری,خالص,برای,همیشه,
[ چهارشنبه 22 بهمن 1399 ] [ 14:16 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

اسپانسرشيپ تيم هاي ليگ جزيره

اسپانسرشيپ تيم هاي ليگ جزيره

 

ليگ برتر انگلستان که به آن Premier League يا ليگ جزيره هم گفته مي شود، يکي از بالاترين سطح فوتبال باشگاهي در بين ليگ ‌هاي فوتبال کشور انگليستان است که هر ساله با حضور ?? تيم برگزار مي شود.

اين ليگ با استفاده از سيستم صعود و سقوط به ليگ فوتبال متصل مي شود و به جرات مي توان گفت که اين ليگ يکي از بهترين و معتبرترين ليگ ‌هاي جهان نيز به ‌شمار مي‌آيد.

اگر بخواهيم بيشتر در مورد ليگ برتر براي شما بگوييم، اين ليگ در واقع يک مدل شرکت سهامي است که تيم ‌هايي که در آن فعاليت دارند، در واقع سهامداران آن هستند.

اين مسابفات هرساله در ابتداي ماه آگوست شروع مي شود و بعد از انجام ?? بازي (به صورت رفت و برگشت) در ماه مي در نهايت به پايان مي‌رسد. اين بازي ها هم معمولا در روزهاي شنبه و يک ‌شنبه برگزار مي‌شود و ميليون ها نفر را به تماشاي اين مسابقات به سمت خود مي کشاند.

جالب است که بدانيد اين ليگ به صورت سالانه در مجموع براي پخش بازي‌ها به صورت داخلي و بين‌المللي چيزي در حدود ??? ميليارد پوند درآمد دارد. مسابقات ليگ برتر انگلستان با پخش زنده در بيش از ??? کشور در جهان و با بيش از ??? ميليون بيننده، بي شک يکي از پربيننده ‌ترين ليگ هاي ورزشي در دنيا به شمار مي آيد.

 در بيشتر بازي ‌هاي ليگ برتر استاديوم ‌هاي مسابقه هم هميشه کاملا پر مي شود و بليطه هاي مسابقه همگي از يک هفته قبل به طور کامل فروخته مي شود.

نکته قابل توجه در مورد ليگ برتر انگلستان اين است که دقيقا بعد شکل‌گيري اين ليگ در سال ????، تا کنون چهل و نه باشگاه در آن رقابت داشته اند و تا کنون شش تيم از آنها موفق به قهرماني شده‌اند.

اين تيم ها عبارتند از:

  • منچستر يونايتد (?? بار)
  • چلسي (? بار)
  • آرسنال (? بار)
  • منچستر سيتي (? بار)
  • بلکبرن روورز (? بار)
  • لستر سيتي (? بار).

در طي اين سالها اين تيم ها به 20 تيم کاهش پيدا کرده که 10 تيم از اين 20 تيم حال حاضر، در رقابت هاي ليگ برتر انگلستان در اين فصل از اسپانسرشيپي بنگاه هاي شرطبندي استفاده مي کنند.

ولي حزب کارگري انگلستان هم شديدا با اين موضوع مشکل پيدا کرده و صريحا مخالفت خود را با اين قضيه اعلام کرده اند. کمي قبل تر هم در کنار اين مخالفت ها، خيلي صريح و رک در مورد تبليغاتي که سايت هاي شرطبندي در کنار زمين هاي بازي انجام مي دادند هم اعلام کرده بودند که اين مخالفت به هيچ جايي تا کنون نرسيده است.

مثلا باشگاه وستهام که يکي از معروف ترين اين باشگاه ها مي باشد که از شرکت و سايت شرط بندي فوتبال معتبر Betway حدود 10 ميليون پوند يکي از تيم هايي بود که بيشترين دريافتي از سمت شرکت هاي شرط بندي دريافت کرده بود.

نکته قابل تعمل در مورد اين تبليغات اين است که سايت شرط بندي Sportpesa که در کشور کنيا فعاليت مي کند، در رده دوم بعد از شرکت  Betway قرار گرفته است.

از آنجايي که کشور کنيا يکي از فقيرترين کشورهاي آفريقايي به شمار مي آيد، ولي مردمانش به شدت به شرط بندي علاقمند هستند و بسيار براي اين کار هزينه و وقت مي گذارند.

 سايت شرط بندي Sportpesa با پرداخت مبلغ 9.6 ميليون پوندي، اسپانسر تيم اورتون شده بود و اسم شرکت خود را بر روي پيراهن اين تيم قرار دادند.

 وب سايت فيليپيني به اسم  Manbetx هم در رده سوم قرار گرفته است که با پرداخت بيش از 6.5 ميليون پوند، اسپانسرشيپي تيم کريستال پالاس را بر عهده گرفته است.

در ادامه ليست تيم ها و سايت هاي شرط بندي که اسپانسرشيپي ليگ هاي جزيره را بر عهده گرفته اند را مشاهده خواهيد کرد که اميدوارم مورد توجه شما عزيزان قرار گرفته باشد.

  • استون ويلا ( W88 )
  • برونموث ( M88 )
  • برنلي ( Lovetbet )
  • کريستال پالاس ( ManXbet )
  • اورتون ( Sportpesa )
  • نيوکاسل ( Fun88 )
  • نوريچ سيتي ( Dafabet )
  • واتفورد ( Sportsbet )
  • وستهم يونايتد ( Betway )
  • ولورهمپتون ( ManBetX )

با وجود اين همه سات ولي متاسفانه اين سايت ها از زبان فارسي پشتيباني نکرده و کاربران ايراني را تحريم کرده اند و اگر متوجه حضور يک کاربر فارسي زيبان و ايراني شوند سريع کاربر را بلاک خواهند کرد.

منبع : ويترينو

 

برچسب ها: اسپانسرشیپ,تیم,های,لیگ,جزیره,
[ يکشنبه 23 آذر 1399 ] [ 16:28 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

چرا بايد هداياي تبليغاتي در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

هر کسب و کاري براي جذب مشتريان بالقوه، نياز به اقلام تبليغاتي يا همان هداياي تبليغاتي دارد. اين يک قاعده کلي است که هر فردي که وارد دنياي کسب و کار مي شود، بايد بدان آگاه باشد تا بتواند به جايگاه و موقعيت منحصر بفردي در بازار دست يابد. استفاده از هداياي تبليغاتي ، يک شيوه بازاريابي است که هزينه بسيار پاييني براي صاحبان کسب و کار دارد و مي توان به وسيله آن مشتريان جديدي را جذب کرد. شما مي توانيد اقلام کم هزينه و موثري را که توجه مردم را به خودشان جلب مي کنند، پيدا کنيد و به وسيله آن ها کم کم و به مرور زمان، افراد جديدي را به سمت کسب و کار خود بکشانيد.

 

اهميت هداياي تبليغاتي براي کسب و کارهاي مختلف مي پردازيم.

هداياي تبليغاتي درواقع باعث مي شوند تا مردم و مراجعه کنندگان، برند شما را بهتر ببينند و شما را به واسطه اين اقلام به خوبي به ياد بياورند. فرض کنيد که يکي از اين هداياي تبليغاتي، يک فلش سفارشي باشد که نام و لوگوي برند شما و نيز اطلاعات تماس بر روي آن درج شده است. هنگامي که اين فلش را به مشتريان داده و آن ها از فلش استفاده مي کنند، دائما کسب و کار شما در ذهنشان تداعي شده و نام برند شما را به ياد خواهند داشت. هميشه سعي کنيد که بخشي از بازار را که مد نظر کسب و کارتان است و نيز هدف نهايي خود را به ياد داشته باشيد و کارهايتان را در جهت برآورده سازي آن اهداف انجام دهيد. فرض کنيم که شما يک کسب و کار مرتبط با تکنولوژي داريد. در اين صورت، اقلامي مانند موس پد و  فلش سفارشي، يا حتي در مواردي ساعت روميزي گزينه اي بسيار عالي براي کسب و کارتان خواهد بود.

شما بايد هديه تبليغاتي مفيد و زيرکانه اي به مشتريان بالقوه ارائه دهيد که هميشه از آن استفاده کنند، اما اين فکر نيز در ذهنشان تداعي نشود که شما قصد داريد که محصولات و کسب و کارتان را به زور به آن ها تحميل کنيد. صاحبان کسب و کارهاي مختلف بايد به سختي تلاش کنند تا بتوانند نام و آوازه اي براي خود دست و پا کنند؛ درست مانند تماشاي تبليغات تلويزيوني يا ديدن يک تبليغات در اتوبان در حين رانندگي.

شما چه کسب و کار کوچکي داشته باشيد و چه صاحب کسب و کار بزرگي باشيد، وقتي هديه تبليغاتي مرتبط با برند خود که اطلاعات تماستان نيز بر روي آن ها درج شده، به مردم ارائه دهيد، مي توانيد مشتريان زيادي را به سمت خود جذب کنيد. اين اقلام را در رويدادهاي ويژه يا نمايشگاه ها و کنفرانس هايي که در آن حضور داريد، به عنوان هديه به مردم بدهيد. براي اينکه بتوانيد اقلام را در اختيار مردم قرار بدهيد، فرصت ها بي شمارند و مناسبت هاي مختلفي نيز در اين زمينه وجود دارد.

 

چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

اين اقلام مانند کارت ويزيت هاي تجاري مفيد است و کارکرد مناسبي دارد. دوران کارت ويزيت هاي تجاري به سر نيامده، اما مسئله اصلي که اين روزها با آن سر و کار داريم، اين است که تعداد کارت ويزيت ها در دنياي پيرامون ما، واقعا زياد است. آيا اتفاق افتاده که اخيرا به کيف خود نگاهي بيندازيد و کارت ويزيتي در آن مشاهده نکنيد؟ آيا واقعا از همه آن ها استفاده مي کنيد؟ اين دقيقا همان دليلي است که ما براي استفاده از هداياي تبليغاتي مانند فلش هاي سفارشي ارائه مي دهيم و با اطمينان اعلام مي کنيم که اين اقلام، جايگزين هاي بسيار خوبي براي کارت ويزيت ها هستند. شما با درج نام و لوگوي کمپاني (و حتي اطلاعات تماس) بر روي اين اقلام، به جاي اينکه به خود زحمت تهيه کارت ويزيت بدهيد و تنها يک کارت ويزيت ديگر به کيف پول مردم اضافه کنيد، مي توانيد با روشي جديد و ويژه به مشتريان بالقوه جديدي دست يابيد..

 

5- لوح تقدير

 

- هداياي تبليغاتي پارچه اي و پوشاک :

هداياي تبليغاتي پارچه اي نمادي از خدمات کسب و کار شما مي‌باشند. با طراحي هداياي اختصاصي و باکيفيت، تصويري حرفه اي از برند شما در ذهن مخاطبان و مشتريان نقش مي‌بندد. 

1- تي شرت تبليغاتي :

امروزه کسب و کارهايي که مي‌خواهند شناخته بشوند ويا داراي نمايندگي هاي متعدد مي باشند و يا  داراي ساختار يکسان هويت سازماني باشند اقدام به توليد تي شرت تبليغاتي مي نمايند اين نوع تبليغات اثر بيشتري بر روي مخاطب مي‌گذارد. و هميشه برند شما را به ياد مي ماند. محل درج لوگو بر روي اين هديه‌ به نحوي است که در ديد قرار داشته باشد. 

2- کلاه تبليغاتي :

بسياري از ما در طول زندگي خود به شکل‌هاي مختلف از کلاه استفاده کرده‌ايم، بدون اينکه توجهي به نوشته‌ها و طرح‌هاي چاپ شده بر روي آنها داشته باشيم؛ اين‌ها همان کلاه تبليغاتي هستند که به يک ابزار مهم در بازاريابي تبديل شده‌اند. کلاه تبليغاتي يه کلاه معمولي ساخته شده از مواد مختلف است که امکان چاپ کردن نوشته‌هاي تبليغاتي و يک برند خاص بر روي قسمت‌هاي مختلف آنها فراهم شده است. چاپ تبليغات در قسمت پيشاني و بر سمت نقاب کلاه رواج بيشتري دارد و معمولاًشرکت‌هاي بازاريابي و تبليغاتي از اين قسمت بيشتر استفاده مي‌کنند. 

3- لباس کار:

لباس هاي کار يک وسيله ي تبليغاتي و بازاريابي پر بازده براي شرکت ها و سازمان هاي تازه تاسيس محسوب مي شود . بسته به نوع کسب و کار ، لباس ها در معرض ديد عموم قرار مي گيرند و ذهن بينندگان را به کنکاش وادار مي کند. لباس کار تبليغاتي مي توانند شروع کننده ي مسير بازاريابي شرکت شما باشند و در کنار ساير ابزارهاي تبليغاتي شما استفاده شوند.

 

 

 

برچسب ها: چرا,باید,هدایای,تبلیغاتی,را,در,اختیار,مشتریان,بالقوه,قرار,دهیم؟,
[ يکشنبه 25 آبان 1399 ] [ 10:38 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

شيمي جامع حرف آخر ،‌ بهترين بسته آموزش شيمي کنکور

بهترين بسته آموزش شيمي کنکور ،‌شيمي حرف آخر

mtq8_m7.jpg

شيمي حرف آخر به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي کنکور براي تمامي مقاطع تحصيلي به شمار مي‌آيد که در 61 ساعت، تمامي مطالبي که دانش آموز به آن در کنکور نياز دارد، تدريس مي‌شود. درس شيمي از اهميت زيادي براي دانش آموزان علي الخصوص رشته تجربي دارد. بنابراين بايد به آن توجه خوبي داشت تا با کسب درصدهاي بالا، بهترين نتايج را در آزمون‌ها کسب کنند. همانطور که گفته شد، اين پکيج جامع، از سه بخش تشکيل شده است.

بخش اول که شامل مفاهيم شيمي مي‌باشد، به قسمت هايي مي‌پردازد که بيشتر مطالب به صورت مفهومي است و دانش آموز بايد به عمق مطالب پي ببرد تا بتواند نتيجه خوبي بگيرد. براي مثال شيمي آلي، بررسي اعداد کوانتومي و بررسي اتم و… از قسمت هايي است که در مفاهيم شيمي پکيج هاي حرف آخر تدريس مي‌شود. البته اين نکته را هم بايد بگوييم که مفاهيم شيمي، پيش نياز مسائل شيمي است و براي اينکه راحت تر بتوان سوالات شيمي را حل کرد، بايد به مفاهيم دقيق آن پي برد. اين روش مطالعه يقينا به دانش آموز کمک مي کند بدون هيچ مشکلي تمامي سوالات مربوط به مسائل شيمي مانند درصد جرمي، محلول ها، استوکيومتري و … را پاسخ دهد.

شيمي جامع حرف آخر ،‌ بهترين بسته آموزش شيمي کنکور

بخش دوم به مسائل شيمي مي‌پردازد که سه پايه تحصيلي در آن قرار داده شده است. مسائل شيمي نيز از اهميت زيادي برخوردار است به همين دليل در شيمي جامع حرف آخر، ابتدا مفاهيم مهم به دانش آموز تدريس شده و سپس به سراغ آموزش و تدريس مسائل مختلف به آن ها پرداخته مي‌شود. مسائل شيمي، به دليل اينکه داراي محاسبات زيادي مي‌باشد، دانش آموز ممکن است دچار کمبود وقت در اين درس شود. آموزش محاسبات سريع استاد منتظري، به افراد کمک مي‌کند تا به راحتي اين مسائل را حل کنند و حتي در کمتر از يک دقيقه به جواب درست دست يابند.

در بخش مسائل شيمي، استاد شيرواني حرف آخر به جاي اينکه دانش آموز را وادار به حفظ فرمول هاي مختلف در اين درس بکند، براي نمونه به آن‌ها سه الگو طلايي a-x، محلول = حلال + حل شونده و مول در ظرفيت و ضريب را آموزش مي‌دهد که با استفاده از آن‌ها ديگر نيازي به حفظ کردن هيچ فرمولي ندارند و به راحتي مي‌توانند بيش از نصف سوالات کنکور مربوط به شيمي را پاسخ دهند. مدت زمان تدريس براي هر بخش نام برده شده در شيمي نيز به صورت زير مي‌باشد :

  • مدت زمان تدريس مفاهيم شيمي دوازدهم: حدود 19 ساعت تدريس و در کنار آن حل انواع سوالات براي تفهيم کامل موضوع
  • مفاهيم شيمي دهم و يازدهم: 22 ساعت تدريس استاد شيرواني به همراه حل تست‌هاي کنکور و تاليفي
  • مسائل شيمي (دهم، يازدهم و دوازدهم): حدود 20 ساعت آموزش به همراه حل تعداد زيادي تست براي دانش آموز

چرا شيمي جامع حرف آخر ؟ بهترين بسته آموزش شيمي کنکور

شيمي يک درس پر اهميت در رشته تجربي مي‌باشد به طوري که ضريب آن 9 است و نکته ديگري که وجود دارد اين است که اکثر دانش آموزان به دليل آموزش غلطي که ديده اند، در اين درس نتيجه خوبي کسب نمي‌کنند. اما همان دانش آموزان با استفاده از يک منبع خوب به راحتي مي‌توانند در شيمي نتيجه خوبي بدست بياورند.

موسسه حرف آخر با توجه به اهدافي که دارد، به روش شهودي سازي و تصوير سازي در تدريس تاکيد زيادي دارد. زيرا بر اين عقيده است که با استفاده از تصوير سازي دانش آموزان راحت تر مي‌توانند مطالب را ياد بگيرند و از آنجا که شيمي نيز داراي اهميت زيادي مي‌باشد، با استفاده از اين روش دانش آموز مي‌تواند تمامي مطالب مربوط به شيمي کنکور را بدون هيچ کمبودي فرا بگيرد. همچنين با استفاده از اين روش به همراه الگوهاي تدريس شده توسط استاد شيرواني، دانش آموزان ديگر نيازي به اين ندارند تا تمام فرمول‌هاي شيمي را حفظ کنند و براي حل سوالات مختلف از تکنيک هاي مختلفي استفاده نمايند. از چند تکنيک براي حل بسياري از سوالات استفاده مي‌شود.

دليل برتري شيمي جامع حرف آخر نسبت به بقيه منابع آموزشي

تمامي محتواي آموزشي در شيمي جامع حرف آخر (بهترين بسته آموزش شيمي کنکور) ، به تدريس و آموزش اختصاص داده نمي‌شود. بخش اعظمي از آن را استاد شيرواني به حل کردن انواع تست‌ها و سوالات تاليفي خود پرداخته است تا دانش آموزان بتوانند روش استفاده از الگوهاي تدريس شده را راحت تر درک کنند و در کنار آن از کتابکارهاي موجود، براي تثبيت مطالب در ذهن خود استفاده نمايند.

کل اين نکات بخشي از ارزش شيمي جامع حرف آخر را بازگو مي‌کند. استاد شيرواني با تدريس فوق العاده و جذابي که دارد، به راحتي به صورت مفهومي تمامي مطالب، حتي سخت ترين قسمت‌ها را با بياني شيوا به دانش آموزان آموزش مي‌دهد تا ديگر دغدغه اين را نداشته باشند که براي درس مهمي مانند شيمي چه کاري بايد انجام بدهند. نکته مهم ديگري که وجود دارد، مدت زمان کمي است که تدريس به صورت کامل براي دانش آموز انجام مي‌شود. بدين معنا که دانش آموز تنها با 61 ساعت آموزش به راحتي مي‌تواند به درصدهاي بالا دست پيدا کند. البته بايد توجه داشته باشيد که بدون تمرين و تکرار هيچ موقع اين نتيجه بدست نمي‌آيد. بنابراين مي‌توان گفت که پکيج جامع شيمي حرف آخر، به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي کنکور است.

ويژگي هاي تدريس شيمي استاد شيرواني در بهترين بسته آموزش شيمي کنکور :

  • ابداع روش مول-ضريب
  • ابداع روش a-x براي حل مسائل شيمي
  • استفاده از نقشه راه براي تدريس
  • شهودي سازي و استفاده از الگو
  • استفاده از انيميشن و الگو براي تدريس مطالب
  • حل و تحليل انواع تست‌هاي تاليفي و کنکورهاي سراسري
  • تدريس محاسبات سريع توسط استاد منتظري
  • تطابق بالاي 90 درصد در آزمون‌هاي سراسري
  • داراي کتابکار بر روي پکيج آموزشي
  • استفاده از فرمول فش
  • آموزش کل مسائل شيمي در 14 جلسه
  • آموزش کل مطالب شيمي با استفاده از 14 الگو

نظرات برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • دکتر شيرواني نقشه راه‌هايي دارند که کولاک ميکنه (فردين باربد رتبه 203)
  • يه الگو واقعا عظيمي دارند براي شيمي که همه سوالات رو در بر ميگيره و من هر سوالي رو که ميبينم از يک جاي الگو شروع مي‌کنم تا راحت به جواب برسم (علي عباس زاده رتبه 207)
  • الگوهاي ضريب به مولي که تدريس کردن کمک زيادي ميکنه به دانش آموز. تمامي اين روش‌ها در شيمي جواب ميده براي اطمينان هم اگر کسي ميخواد بياد هر سوالي بگه من حل ميکنم براش (سعيد ضيايي رتبه 260)
  • استاد شيرواني خيلي خلاق و بي نظير هستند (زهرا سلطاني رتبه 275)

درصد شيمي برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • خانم فرناز ميرزايي رتبه 373 شيمي 84 درصد
  • علي انعامي رتبه 451 شيمي استاد شيرواني 94 درصد
  • سجاد نوري رتبه 71 شيمي استاد شيرواني 93 درصد
  • فردين باربد رتبه 203 شيمي حرف آخر 83 درصد
  • علي عباس زاده رتبه 207 شيمي 93 درصد

مباحث تدريس شده شيمي تجربي

  • ساختار اتم
  • خواص تناوبي عناصر
  • ترکيب هاي يوني
  • پيوند کوالانسي
  • ترکيب آلي
  • استوکيومتري
  • ترموديناميک شيميايي
  • محلول ها
  • سينتيک شيميايي
  • تعادل شيميايي
  • اسيد وباز
  • الکتروشيمي

مباحث تدريس شده شيمي رشته رياضي

  • کيهان زادگاه الفباي هستي
  • ردپاي گاز ها در زندگي
  • آب آهنگ زندگي
  • قدر هداياي زميني را بدانيم
  • در پي غذاي سالم
  • پوشاک نيازي پايان ناپذير
  • مولکول در خدمت تندرستي
  • آسايش و رفاه در سايه شيمي
  • شيمي جلوه اي از هنر
  • شيمي راهي به سوي آينده روشن تر

براي اطلاعات بيشتر در مورد بهترين بسته آموزش شيمي کنکور و تهيه پکيج شيمي جامع  با شماره 09129573833  تماس حاصل نماييد.

به نقل از وبسايت مرکزي حرف آخر و برگرفته از مقاله بهترين بسته آموزش شيمي کنکور

 

 

برچسب ها: شیمی,جامع,حرف,آخر,،‌,بهترین,بسته,آموزش,شیمی,کنکور,
[ پنجشنبه 22 آبان 1399 ] [ 4:01 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

دکتر تيکت | مرجع هوشمند خدمات گردشگري

با صفر کمتر !!!! به مسافرت داخلي و خارجي برويد !


دکتر تيکت | مرجع هوشمند خدمات گردشگري شامل : تور کيش | بليت هواپيما هاي داخلي و خارجي | بليت اتوبوس | بليت قطار | صادر کننده واچر هتل هاي داخلي و خارجي و تور هاي ترکيبي و دلخواه يکي از مهم ترين و قديمي ترين و معتبر ترين سرويس هايي است که بصورت اينترنتي در ايران مشغول خدمت رساني به مردم کشور عزيزمان ميباشد . دکترتيکت اميد دارد با پشتيباني 24 ساعته در 7 روز هفته بتوانيد نسبت به خريد بليط هواپيما در پروازهاي خارجي و پروازهاي داخلي و ، خريد بليط اتوبوس، رزرو هتل و بليط قطار بهترين و ساده ترين راهکار براي خريد هاي اينترنتي خدمات گردشگري و سفر شما را فراهم آورد.
https://drticket.ir

دکترتيکت تلاش دارد تا اولين گزينه شما مسافر گرامي در برنامه ريزي و حرکت به سمت زيباترين محيطهاي جذاب گردشگري و تجاري در سراسر ايران و جهان باشد.

لازم به توضيح است : سايت جديد دکتر تيکت بر اساس نظر سنجي مشتريان محترم با امکانات و خدمات بيشتر آماده و به روز رساني گرديده در هنگام خريد به آدرس ( Drticket.ir ) سايت دقت فرماييد تا در دام کلاهبرداران و فريب کاران نيافتاده و متحمل خسارت نشويد.

ما دکتراي فروش تيکت داريم

وب سايت ما : https://drticket.ir 

 

برچسب ها: دکتر,تیکت,|,مرجع,هوشمند,خدمات,گردشگری,,
[ شنبه 19 مهر 1399 ] [ 16:20 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

تاثير طراحي وب سايت در کسب و کار ها...

طراحي وب سايت

طراحي سايت آميزه اي از دانش، هنر و خلاقيت استفاده از عناصر ديداري، و توان مهندسي در چيدن آن ها کنار يکديگر است. هنگامي که يک سايت بر مبناي اصول و هارموني اجزا طراحي شود علاوه بر جذب نگاه دائمي مخاطب، ميتواند فارغ از محدوديت هاي زمان، به اثري جاودانه تبديل شود.

امروزه سفارش طراحي وبسايت در ليست اولويت هاي هر شرکت يا کسب و کاري قرار گرفته است. صاحبان مشاغل ميدانند که روز به روز به تعداد کاربران اينترنت افزوده ميشود و برخورداري از پايگاهي خوب در دنياي مجازي نياز به توجه ويژه اي دارد. افزايش تاثيرگذاري يک سايت در جلب نظر مخاطب و همچنين تخصصي شدن حرفه طراحي وبسايت، ميطلبد که نگاهي حرفه اي به اين مقوله داشته باشيم.

f8vz_b1.jpg

تاثير طراحي وب سايت در کسب و کار ها...

روزانه هزاران وبسايت در جهان، صدها وبسايت در ايران و احتمالا ده ها وبسايت که مستقيم يا غيرمستقيم رقيب شما محسوب ميشوند راه اندازي ميگردند. يافتن جايگاهي مناسب و محکم در اين ميان موفقيتي است که به سادگي محقق نميشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه اي سايت است. شرکت نرم افزاري اسپاد با شناخت جامعي که از فضاي مجازي دارد، کسب و کارتان را بررسي کرده و وبسايت شما را مطابق با نيازهايتان و سليقه مخاطبان شما طراحي ميکند. بدين ترتيب ميتوانيد کسب و کارتان را در دنياي مجازي نيز به درستي معرفي کرده و با طراحي سايت حرفه اي، خدمات و محصولات خود را به خوبي به مخاطبانتان ارائه کنيد.

اگر در حال حاضر يک وبسايت داريد اما زمان زيادي از فعاليت آن ميگذرد، پيشنهاد ميکنيم که آن را به دست طراحان و تحليلگران با تجربه اسپاد بسپاريد تا سايت شما را بررسي کرده و در صورت نياز تغييرات و بهينه سازي هايي را روي آن اعمال کنند؛ در اين صورت مي توانيد مطابق با تکنولوژي روز طراحي وبسايت حرکت کنيد. اگر هم هنوز سايتي نداريد، تيم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحي وبسايت خلاقانه و بروز و بهينه سازي و سئوي سايت مسير روشني را در کسب و کار آنلاين برايتان فراهم سازد.

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبکه هاي اجتماعي؟

فرض کنيد صاحب يک وبسايت فروشگاهي هستيد، اينکه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشيد يا عکس محصولات را به آنها نشان دهيد کافي نيست، بلکه بايد با يک وبسايت فروشگاهي جامع و مناسب، شرايطي فراهم کنيد که کاربران به شکلي آسان و سريع اقدام به خريد کنند. همچنين ميتوانيد به طور دقيق آمار بازديد کاربران، ميزان فروش و تمامي فعاليت ها را مديريت کنيد.

البته با انجام بازاريابي شبکه هاي اجتماعي ميتوانيد فعاليت خود را در اين فضا مديريت کرده و بهترين نتيجه را از آن بدست آوريد.

شرکت اسپاد با سابقه طراحي وب سايت فروشگاهي ، نيازها و خواسته هاي شما را برآورد ميکند و با بودجه متناسب شما وب سايت در خور شما را طراحي خواهد کرد.

 

تخصص هاي دخيل در طراحي وب سايت

افرد و تخصص هاي مختلفي در روند طراحي سايت نقش دارند. شرکت اسپاد طي سالها فعاليت حرفه اي در اين زمينه، متبحرترين و متخصص ترين ها در حوزه طراحي وبسايت را در قالب يک تيم منسجم در کنار هم قرار داده تا بهترين خروجي ممکن حاصل شود. سفارش طراحي سايت شما از اولين گام يعني مشاوره تا آخرين گام يعني راه اندازي، بدست بهترين افراد سپرده خواهد شد. همانطور که در ساختن يک برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص هاي متفاوت در کنار يکديگر فعاليت ميکنند، در اسپاد نيز پروژه طراحي سايت توسط تحليلگران، طراحان، برنامه نويسان، پشتيبانان و مديران پروژه به شکلي هماهنگ و ساختار يافته انجام ميشود. پس از پياده سازي کامل سايت، متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي اسپاد، پيشنهادات حرفه اي خود را جهت ورودي شکوهمندانه و حضوري موفق در محيط مجازي، به مشتريان محترم ارائه ميکنند.

فاکتورها و مفاهيم طراحي سايت

همواره طراحي وب سايت در چهارچوب و قالب مشخصي انجام ميشود. رعايت استانداردها و اصول طراحي وبسايت و همچنين توجه به تکنولوژي هاي روز طراحي وبسايت در اين امر مؤثر است.
اگر نيازبه طراحي سايت حرفه اي داريد ، شرکت اسپاد با تجربه چندين ساله در طراحي وب سايت هاي حرفه اي با گستردگي مشتريان در سطح کشور آماده همکاري با شما براي طراحي ، پياده سازي و پشتيباني حرفه اي وب سايت شماست.

 

 

برچسب ها: تاثیر,طراحی,وب,سایت,در,کسب,و,کار,ها...,
[ جمعه 21 شهريور 1399 ] [ 23:54 ] [ کاووسی فر ]
[ ]